House-coaching for virksomheder

Skærmbillede 2015-06-14 kl. 10.36.03

Har du et ønske om at hjælpe dine kunder på et dybere plan, genantænde ”gnisten” i kontakten mellem dig og kunderne og selv føle en dybere glæde ved at arbejde med boliger & mennesker, fordi du ved, du gør en reel forskel med dine ydelser?

Så kontakt mig på 26 12 23 19 og få en aftale om et tilrettet kursus eller foredrag til jeres virksomhed og medarbejdere. Sammen kan vi yderligere lave kundeevents om House-coaching i forbindelse med:

  • køb/salg af nye boliger og hvordan House-coaching kan lette hele flytteprocessen
  • salg af bolig tilbehør og helhjertet indretning af “hjem med hjerte”
  • salg/udlejning og personlig indretning af “feriehjem med hjerte” (som også kan rengøres på trods af pynt!)

Læs mere om de forskellige områder nedenfor og se videoen med Camillo fra Colombia, som har arbejdet med House-coaching i et par år med stor succes! House-coaching redskaberne vil garanteret ændre den måde, du oplever salgsservice på og måden at interagere privat og på job med dem, du inderligt ønsker at:

Giv et bedre hjem/ferie = et bedre liv = vores fællesnævner!

Køb dette videokursus til din virksomhed – eller til dig selv – og afprøv House-coaching i dit eget liv, så garanterer jeg dig, at du får ekstra lyst til også at hjælpe dine kunder til et bedre liv i et skønnere og mere personligt hjem! Jeg har sat kurset ned i pris her i Danmark, netop fordi det er på engelsk, men det tager kun et par minutter at vænne sig til. Det er letforståeligt, jeg er jo dansker!

Boligsalg med formål!

Hvordan kan du, der køber og sælger fast ejendom, hjælpe folk med at finde hjem til sig selv og føle kærlighed, sjælefred og glæde i – og via – deres boliger?

Open house

Hvordan kan dit arbejde have en dybere betydning uden nogen “hokus pokus” (ikke Feng Shui) og give dig mere arbejdsglæde?

Hvordan kan du hjælpe dine kunder til at træffe helhjertede beslutninger, overvinde frygt for ”fejlkøb”, ”skjulte mangler og fejl” og bedre tackle uenigheder med køberens/sælgerens partner og familie?

Salg til boligen – salgscoaching med hjerte

Hvordan kan du, der sælger boligtilbehør, hjælpe folk med at finde hjem til sig selv og føle kærlighed, sjælefred og glæde i – og via – deres boliger?

Hvordan kan dit arbejde have en dybere betydning uden “hokus pokus” (ikke Feng Shui) og give dig mere arbejdsglæde?

Hvordan kan du hjælpe dine kunder til at træffe helhjertede beslutninger, overvinde frygt for ”fejlkøb”og bedre tackle uenigheder og forskellig ”smag/stil” med kundens partner og familie?

Jeg har fantastisk god erfaring med at undervise i House-coachingens redskaber til sælgere og boligindrettere over hele verden, bl.a. gennem mit årelange samarbejde med BoConcept.

Se denne video med Camillo, Store Manager i Bogotà, Colombia:

Derudover har jeg i Danmark coachet Garant kædens afdelinger og afholdt mange foredrag for deres kunder.

Værtsskab med hjerte

Hvordan kan du, der udlejer rum og ferieboliger til personer med vidt forskellig smag i alle aldre og nationaliteter, hjælpe jeres kunder med at føle kærlighed, sjælefred og glæde på deres ferie?

Et House-coach koncept, jeg udviklede for år tilbage, er igennem de seneste år (hvor jeg har arbejdet mest i udlandet) videreført på smukkeste vis af Dorte Kiilerich og Peter Handymann fra Living Concepts.

Feriehjem med hjerte kan du se mange eksempler på før- og efter indretninger af feriehuse og læse succeshistorier om bedre udlejning og tættere bånd til turisterne, der kommer igen fordi de hver gang oplever at få opladet sjælen!

Jeg har også indrettet hoteller ”med hjerte” eks.: www.Fakkelgaarden.dk

Inspirerer både mænd og kvinder

”Kirsten forstår på sin helt egen meget dagligdags og ligefremme måde at inspirere både kvinder og mænd til at se både deres hjem og deres liv med nye øjne. På en indsigtsfuld måde efterlader hun sit publikum med en følelse af at have fået gode, praktiske råd med hjem. Kirsten byder på noget for alle: Om det er følelsen af nemt at stille sig tilfreds med hvad man har eller nemt at kunne forandre de bestående rammer. Kommentarer som: ”Det var en fantastisk aften – meget inspirerende” er ikke usædvanlige efter en time i Kirstens selskab.”

Frank Neumann
Marketing manager, Inbogulve

Valuta for pengene

“Mange tak for en levende og lattermild præsentation af, hvor stor betydning det har, når vi gør noget med hjertet. Det at kunne fortælle en historie som du gør, betyder at vi får skabt en adfærdsændring og at vi i sidste ende får valuta for pengene. Jeg har allerede fået rigtig mange gode tilbagemeldinger og spørgsmål fra deltagerne, som ønsker at booke dig til et foredrag i deres region. Du gør en forskel for andre med dit positive sind, og derfor vil det ikke være sidste gang vi booker dig til et møde hos DanCenter og Danland.”

Jan Mikkelsen
Servicechef, DanCenter

Fantastisk og sprudlende pigeaften

“Kære Kirsten En stor tak for et helt igennem fantastisk, sprudlende og enestående foredrag her til pigeaften i Garant Vejle. Du drager folk og er god til at holde en fest, når du står på scenen og udenfor scenen. Dit foredrag er rammende og inspirerende. Du tager os med på andre højde, i at stoppe op og tænke på hvad er det i grunden er, der gør os glade….. Dit foredrag ønsker man bare vil blive ved. Kirsten du er unik og en ener og vi ønsker at bruge dig igen til vores næste arrangement her i Vejle.”

Christina Lindquist
Butikschef, Garant, Vejle

Clients come back to buy more in our stores

“During my professional life i have had the opportunity to work at BoConcept as a Design Consultant and as a BCU coach, and training of interior decorators is not only about product and sales techniques (which are very important), but its really about how to connect emotionally with the clients, to help them with what they need in their homes and what they need in their lives. When we have used house coaching tools as part of the training of the store teams, the results have been extraordinary. The sales teams have understood the responsibility they have with the clients and that it goes far beyond only decorating a space. This new understanding is what makes a difference in our… Læs mere “Clients come back to buy more in our stores”

Maria Paula
BoConcept University, Sydamerika
  • Tilmeld nyhedsbrev og få gratis e-bog

  • BoConcept Columbia